LinkinForEver : The Arrival

... You can read the best Rendering and CG tips here
آخرین مطالب


سلام حمیدرضا آقاجانی هستم ، زمینه ی کاری بنده در رندرینگ هست و تقریبا با هشت موتور کامل کار میکنم .
این بلاگ رو در جهت آموزش ترفند های حرفه ای و کمیاب سی جی ساختم .
امیدوارم بتونه مفید باشه ، همچنین کارهای من رو هم میتونید ببینید .



LinkinForEver : The Arrival

... You can read the best Rendering and CG tips here


يكشنبه, ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۲:۳۸ ب.ظ
سلام به تمامی هنرمندان عزیز ...
اول یک عذرخواهی بکنم به خاطر اینکه امتحاناتم شروع شده و به شدت کار هم دارم واسه صداسیما ...
خب ایندفعه میخوام یک اسکریپت رو به شما معرفی کنم که 100% ـش رو خودم ساختم ، از A تا Z ...
4 شبانه روز کامل کار کردم تا این اسکریپت رو واسه مکس بنویسم ، فعلا این نسخه رایگانه ...
ازتون خواهش میکنم دانلود و تست کنید و ایرادها ، نظرات و پیشنهادات خودتون رو هم درباره این اسکریپت برام بنویسید .
این نسخه با ورژن های مکس 2012 و 2013 و 2014 تست شده اما توصیه میکنم با 2013 تست کنید .

برای دانلود به این جا بروید ...

حمیدرضا آقاجانی

نظرات  (۴)

درباره کلیت اسکریپت و کارایی اون بیشتر توضیح بدین
پاسخ:
سلام بر شما ، کافیست امتحان کنید خودتون ;)
۰۲ بهمن ۹۲ ، ۱۸:۱۷ محمد مهدی ابوترابی
سلام دوست عزیز.
من با این اسکریپث شما خیلی کار کردم و ور رفتم. 
خیلی خوبه اما به نظرم باید گسترش بدبد اونو. 
مثلا این که تمام حالت هایی که می سازه الزاما ساختار رندم و نامنظم داره خوب نیست. اجازه بدید بشه باهاش شبکه های منظم هم ساخت.
و این که همیشه قسمت داخلی فرو رفته و خطوط حاشیه برجسته هست و امکان برعکس شدن این جریان وجود نداره، مگه اینکه حاشیه ها رو پهن کنیم که باز هم اون کار رو نمی کنه.
کاش بشه باهاش مثلا پارکت های چوبی که هر واحد اون از دسته های پنج تایی تشکیل شده ساخت
پاسخ:
سلام ، این پلاگین وجود داره ، Para 3D هست اسمش 
۰۲ بهمن ۹۲ ، ۱۸:۲۱ محمد مهدی ابوترابی
یا بشه باهاش کفه های چوبی با طول و عرض مشخص ساخت.
مثل کفه هایی که در ساخت تراس های چوبی به سبک اروپایی زیاد استفاده میشه.
حتی در نمای ساختمون هم کاربرد خیلی خوبی داره.
پاسخ:
از Floor Generator استفاده کنید .
۰۲ بهمن ۹۲ ، ۱۸:۲۲ محمد مهدی ابوترابی
راستی یه سوال، شما خودتون برای چه منظوری تزش استفاده کردید؟
پاسخ:
برای ساخت محیط بازی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی