LinkinForEver : The Arrival

... You can read the best Rendering and CG tips here
آخرین مطالب


سلام حمیدرضا آقاجانی هستم ، زمینه ی کاری بنده در رندرینگ هست و تقریبا با هشت موتور کامل کار میکنم .
این بلاگ رو در جهت آموزش ترفند های حرفه ای و کمیاب سی جی ساختم .
امیدوارم بتونه مفید باشه ، همچنین کارهای من رو هم میتونید ببینید .



LinkinForEver : The Arrival

... You can read the best Rendering and CG tips here


شنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۲، ۰۵:۰۸ ق.ظ

سلام بر عزیزان یک کار جدید ، رندرش رو هنوز زیاد کار نکردم ...

برای دیدن اندازه ی واقعی روی عکس کلیک راست و View Image رو انتخاب کنید .

حمیدرضا آقاجانی

نظرات  (۸)

its good
خوبه
من نمیدونم حالاشما روش کار نکردی و اینجوری شده؟؟
۲۶ شهریور ۹۲ ، ۲۲:۲۴ محسن امیدوار
سلام
خیلی خوب شده .. رندرت کامل شد تو انجمن هم بزار
مرسی
موفق باشی
پاسخ:
سلام محسن جان ، چشم تو انجمن هم میزارم @};-
۰۵ مهر ۹۲ ، ۱۳:۲۹ ابوالفضل اسکندری
سلام حمید جان. عالی شده پسر. کارت بیسته
یا علی
پاسخ:
ممنون ابولفضل جان @};-
۰۲ بهمن ۹۲ ، ۱۷:۵۹ محمد مهدی ابوترابی
تو کف مدلسازیت هستم رفیق...
(Brock):عــــــــــــــالی
حمید اگه میشه چندتا رندر از قسمتای مختلفش هم بذار

خسته نباشی مگه این مدل برای شرکت اورموشن نیست؟
پاسخ:
سلام ، نه عزیزم هر گردی که گردو نیست :D

۱۰ مهر ۹۴ ، ۱۲:۴۲ متین برزگر
سلام حمیدرضا جون خوبی ؟
شماره گوشیت رو توی تلگرام میشه بدی ؟
بفرستی به Gmail
matin3dartwork@gmail.com
مرسی :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی