LinkinForEver : The Arrival

... You can read the best Rendering and CG tips here
آخرین مطالب


سلام حمیدرضا آقاجانی هستم ، زمینه ی کاری بنده در رندرینگ هست و تقریبا با هشت موتور کامل کار میکنم .
این بلاگ رو در جهت آموزش ترفند های حرفه ای و کمیاب سی جی ساختم .
امیدوارم بتونه مفید باشه ، همچنین کارهای من رو هم میتونید ببینید .



LinkinForEver : The Arrival

... You can read the best Rendering and CG tips here


شنبه, ۱۳ مهر ۱۳۹۲، ۰۳:۵۳ ب.ظ

سلام به عزیزان ، دوستان این خبر جدیدی نیست و خیلی وقته باهاش کار میکنم اما به فکرم نرسیده بود به شما معرفیش کنم .

منتال ری اگر کار کرده باشید برای شات ها بدون GI ، محاسبات Final Gather به درستی انجام نمیشد ، منتال روی توی ورژن جدیدش سیستم جدید GI ای با نام IBL که همون Image Based Lighting هست رو اضافه کرد ، درون عکس همه چی معلوم هست ، امیدوارم مفید باشه ...

موفق باشید .


برای دیدن اندازه ی واقعی روی عکس کلیک راست و View Image رو انتخاب کنید .


حمیدرضا آقاجانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی