LinkinForEver : The Arrival

... You can read the best Rendering and CG tips here
آخرین مطالب


سلام حمیدرضا آقاجانی هستم ، زمینه ی کاری بنده در رندرینگ هست و تقریبا با هشت موتور کامل کار میکنم .
این بلاگ رو در جهت آموزش ترفند های حرفه ای و کمیاب سی جی ساختم .
امیدوارم بتونه مفید باشه ، همچنین کارهای من رو هم میتونید ببینید .



LinkinForEver : The Arrival

... You can read the best Rendering and CG tips here


شنبه, ۱۴ تیر ۱۳۹۳، ۰۱:۱۰ ب.ظ
سلام عزیزان ، سیستمی برای نور پردازی بازی در یونیتی طراحی کردم .
همونطور که قبلا گفتم این محیط از طراحی تا کنسپت و ساخت به تنهایی کار شده و تکستچر ها هم ساخت دست هست .

امیدوارم خوشتون بیاد :



تمامی عکس ها با ابعاد بالا هستند برای مشاهده ابعاد کامل بر روی کلیک راست و بر روی View Image کلیک کنید .

حمیدرضا آقاجانی

نظرات  (۵)

یعنی چی که خودت طراحی کردی ؟
یعنی کدشو خودت نوشتی؟
یا با نرم افزار دیگه ای ؟
اگه میشه یه کم توضیح بده
با سلام حمید رضای عزیز دست شما درد نکنه عالی 
با تشکر
۳۱ مرداد ۹۴ ، ۱۲:۰۲ سعید ابراهیمی - 8813222
ایولا. خیلی خوب شده حمید.

موفق باشی داداش.
 به قول یکی از دوستان که بهم میگفت :
حمید نابغس !!
عالیه عالی

اوف عجب چیزیه این

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی