LinkinForEver : The Arrival

... You can read the best Rendering and CG tips here
آخرین مطالب


سلام حمیدرضا آقاجانی هستم ، زمینه ی کاری بنده در رندرینگ هست و تقریبا با هشت موتور کامل کار میکنم .
این بلاگ رو در جهت آموزش ترفند های حرفه ای و کمیاب سی جی ساختم .
امیدوارم بتونه مفید باشه ، همچنین کارهای من رو هم میتونید ببینید .



LinkinForEver : The Arrival

... You can read the best Rendering and CG tips here


يكشنبه, ۵ آبان ۱۳۹۲، ۱۲:۲۷ ق.ظ

سلام بر دوستان عزیز ، این کار کار اخیرمه و هنوز تست اولش هست ، مدل اصلی و ساده سر کار دوست خوبم فرهاد نجومی هست .
شکستن کاملا دستی بوده و تکستچر و نور پردازی و مدل جزییات و ... کار خود من بوده ، نرم افزار های استفاده شده : 3Ds Max - Mental Ray - ZBrush - Photoshop
امیدوارم مورد پسند شما دوستان عزیز واقع بشه ...




دوستانی که عکس رو نمیتونن لود کنند از این لینک میتونند مشاهده کنند .
حمیدرضا آقاجانی

نظرات  (۴)

۰۹ آبان ۹۲ ، ۰۱:۳۹ مجتبی ها ها
آفرین رفیق گلم گل کاشتی
پاسخ:
مخلصیم @};-
سلام....

آقا خدایی کارت خیلی درسته.........مشتاق شدم با هم بیشتر همکاری کنیم.....امیدوارم بتونیم با هم اون مدل اتاق شیروونی را بسازیم.


خیلی خوبه ....
موفق باشی
پاسخ:
ممنون از شما 
خیلی عالی بود ایول.!!!!!!!!!!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی