LinkinForEver : The Arrival

... You can read the best Rendering and CG tips here
آخرین مطالب


سلام حمیدرضا آقاجانی هستم ، زمینه ی کاری بنده در رندرینگ هست و تقریبا با هشت موتور کامل کار میکنم .
این بلاگ رو در جهت آموزش ترفند های حرفه ای و کمیاب سی جی ساختم .
امیدوارم بتونه مفید باشه ، همچنین کارهای من رو هم میتونید ببینید .



LinkinForEver : The Arrival

... You can read the best Rendering and CG tips here


سوالات شما  از رندرینگ ...

اگر سوالی از رندرینگ  و نورپردازی دارید در بخش نظرات بیان کنید .

در اولین فرصت پاسخ میدم . سوالات در ادامه مطلب پاسخ داده میشه ...

ممنون


حمیدرضا آقاجانی

Rendering

نظرات  (۱۰)

ba arze salam khedmate ostad grami lotfan ye amozesh as az exterior renderig bezarid va nahve inestal kardane plugine auto grass ro amozesh bedid az lotfe shoma sepasgozaram ba ehteramate faravan nima amini
ba sallame mojadad lotfan gozine haye mokhtalefe render elementharo moarefi va tozih bedid chetor az onha behtarin estefadaro beberim man ye amozeshii az sherkate v-ray guide daram be tore herfeie hamaro tozih mide vali chon zabon asli hast baram khili shafaf nist
پاسخ:
سلام ، ممنون از شما ، در اولین فرصت درخواستتون رو انجام میدم .
۱۳ آبان ۹۲ ، ۰۹:۵۱ علی محمد اکبری
با سلام و احترام
میخواستم ببینم فرضا ما یه انیمیشن با مشخصات کامل ساختیم، نورپردازیم انجام دادیم. حالا میخوام ببینم بعد از نورپردازی چطور این انیمیشن رو رندر کنم. موتور رندر مد نظرم نیست. میخواستم تفاوت رندر یه عکس رو با انیمیشن بپرسم و اینکه در نهایت یه انیمیشن بعد از رندر تا خروجی نهایی با هر پسوندی چه مراحلی رو باید پشت سر بذاره.
ممنون
Gi دقیقاً چیه ؟
پاسخ:
به انتشار نور و بخشیدن نور بصورت غیر مستقیم بر روی اجسام GI یا Global Illumation گفته میشه ، مثلا شما فقط پنجره اتاق رو باز میکنید ، نور خورشید به داخل اتاق میاد که نور مستقیم و در اثر برخورد با دیوار سفید اتاق شما ، منعکس میشه و در سراسر اتاق پخش میشه و نور خیلی نرمی رو به روی همه ی اجسام میندازه .
برای کسب اطلاع بیشتر به ویکیپدیا مراجعه کنید .

سلام.ببخشید دوتا سوال ازتون داشتم.اول اینکه میشه بگید چه موتور رندر هایی با نرم افزار آرشیکد کار میکنند؟ دوم اینکه شما آموزش در مورد موتور رندر ویری ندارید؟

 

پاسخ:
موتور رندر Maxwell ، Indiago .
شما کافیه ، خروجی OBJ بگیرید و توی هر موتوری اون رو رندر کنید .
استاد من بلاخره نتونستم یک رند روز و شب تمیز از یک ساختمان نو ساز بگیرم همه چیز رو می فهمم اما تنظیماتم درست نمی شه بالاخره نفهمیدم نور چی بذارم که خوب بشه 1000 تا آموزش دیدم اما نشد مثل اونا نشد.
پاسخ:
برام یک نمونه از رندرتون رو ارسال کنید ضعف هاش رو برسی میکنیم .
آیا افزایش المنت ها در موتور رندر وی ری ، سرعت رو کاهش می ده ؟
و اینکه آیا واقعا باید از سالیدراک استفاده کرد ؟
ممنون
سلام
حمید خان خوبید؟ چشمتان خوب است؟ سیبیلتان چاق است؟ البوم در نیومد بالاخره؟
چه شده است ، من نظر میدهم چرا کلهم پاک کردید؟
حمید دااش من میخواستم یه کار باهم بزنیم ، خودم توانایی شو دارم ولی تیم ندارم ، اون سایت به درک ، جهنم!
نمیشه حداقل با شوما اشنا بشوم بیشتر همی؟ کار هارا دیدین؟ منتال ری بود ، 
حمید خان حداقل پاسخم را اینجا بدید و پاک نکنید ، گناه من چیست با من قهر کردی؟
ba salam o dorood faravan, mikhastam dar morde tanzimate maxwall dar revit toozih bdin, dasteton por energii, mamnon ke vaghteton ro be man dadimn
ba salam o dorood faravan, mikhastam dar morde tanzimate maxwall dar revit toozih bdin, dasteton por energii, mamnon ke vaghteton ro be man dadimn

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی